2013. május 10., péntek

Ildi

A közvetlen kolléganőm, vállt vállnak vetve együtt húzzuk az igát. Két tökéletesen különböző emberi és szakmai kompetenciákkal rendelkező ember vagyunk, mégis megtanultunk együtt dolgozni - épp ezen különbözőségek előnyeit kihasználva. Ő egy tipikusan konvergens gondolkodású, bal agyféltekés ember, én képviselem a divergens, jobb agyféltekés működést. Ő számol, én írok, ő az Excel, én a Word. :) A szigorú némettanárnő és a lökött rajzszakkörös kettőse a mienk.
A Példakép Pontokat is épp ezért kapja: tisztelem ezt a különbözőséget, felnézek minden olyan értékre és kompetenciára benne, ami belőlem majdnem vagy teljesen hiányzik. Hogy képes egy kimutatás elkészítését élvezni, azon kattogni, hogy hogyan lehetne pontosabban, megbízhatóbban, hatékonyabban kiszedni belőle a minél látványosabb, beszédesebb adatokat. Hogy felderül az arca egy csinos diagram láttán. Hogy képes elböngészgetni a PPC-rendszereket, hogy minél jobban megértse. Hogy imád szervezkedni, nem restell ötezer idiótát felhívni X event ügyében. Hogy képes tartani a határidőket. Hogy tervez, stratégiában gondolkodik, hogy baltaarccal alkudozik, ahol én nyuszi módjára lapítok. xD Eleve attól megemelem a kalapom, hogy ilyen matekos az agya neki. Nem voltam én hülye matekból, csak hát mérhetetlenül nem érdekelt, így aztán, akit képes izgalomba hozni egy integrálás, annak maximális riszpekt. 
Eddig a szakma. Emberileg az élet egyszerű szépségébe vetett hitéért és annak értékeléséért, a lojalitásáért, önbizalmáért, a működő (=működtetett) családi életéért, valamint a csodálatos házasságáért járnak a Példakép Pontok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése